Ontwerpbestemmingsplan ‘Passantenhaven bij Station Sassenheim’ ter inzage

Ruimtelijke plannen

Ontwerpbestemmingsplan ‘Passantenhaven bij Station Sassenheim’ ter inzage

Logo Teylingen

Burgemeester en wethouders maken in overeenstemming met artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat zij op 29 januari 2019 hebben besloten het ontwerpbestemmingsplan ‘Passantenhaven bij station Sassenheim’ in procedure te brengen en voor een ieder ter inzage te leggen.

Achter de parkeergarage bij station Sassenheim ligt de Zandsloot, welke in directe verbinding staat met de Kagerplassen. Op deze plek realiseren we 14 ligplaatsen voor waterrecreanten, die passanten kunnen ophalen en afzetten bij het station. Passanten mogen maximaal enkele uren aanleggen. Daarmee wordt het recreatief transferium op de stationslocatie Sassenheim compleet gemaakt. Om dit mogelijk te maken, heeft het college van burgemeesters en wethouders besloten op 29 januari 2019 om het ontwerpbestemmingsplan ‘Passantenhaven bij station Sassenheim’ ter inzage te leggen.

Het ontwerpbestemmingsplan ‘Passantenhaven bij station Sassenheim’, bestaande uit een verbeelding, planregels en een toelichting, ligt vanaf donderdag 31 januari 2019 tot en met woensdag 13 maart 2019 ter inzage.

U kunt het ontwerpbestemmingsplan plan inzien op het Gemeentekantoor in Sassenheim.

De digitale versie van dit ontwerpbestemmingsplan kunt u inzien op de landelijke voorziening www.ruimtelijkeplannen.nl.

Op www.teylingen.nl onder– “Inwoners en ondernemers” –“Bouwen en Wonen’’– “Bestemmingsplannen” – “Ter inzage” – “Sassenheim” vindt u een link naar het digitale ontwerpbestemmingsplan. Daarnaast vindt u een link naar de authentieke digitale bestanden.

Zienswijzen

Binnen de termijn, dat het ontwerpbestemmingsplan ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen bij de gemeenteraad van Teylingen, Postbus 149, 2215 ZJ Voorhout, telefoon 14-0252.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente Teylingen via emailadres: gemeente@teylingen.nl

Wij verzoeken u vriendelijk om bij het indienen van uw zienswijze het volgende zaaknummer te vermelden: Z-18-059379.

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen met Fedor Jansen van de afdeling Ruimte via 14-0252 of via de email: f.jansen@hltsamen.nl.