Aanvraag Wet algemene bepalingen omgevingsrecht – Knorrenburgerlaan 2 in Sassenheim

woensdag 14 december 2022
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland ontving – namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen – op 28 november 2022 een aanvraag voor een omgevingsvergunning met beperkte milieutoets namens KC het Sterrenwerk.

De aanvraag is ingediend voor een basisschool. De school is gelegen op de locatie Knorrenburgerlaan 2 in Sassenheim.

Bedrijven hebben toestemming van de Omgevingsdienst West-Holland nodig voor een aantal activiteiten uit het Activiteitenbesluit milieubeheer. De bedrijven hebben deze toestemming nodig voordat ze kunnen starten met deze activiteiten. Deze toestemming heet ‘omgevingsvergunning beperkte milieutoets’ (hierna: OBM). Een OBM is een simpele vergunning zonder regels.

De aanvraag gaat over de aanleg van een gesloten bodemenergiesysteem met een vermogen van meer dan 70 kW. Het systeem is nodig voor het verwarmen en koelen van het gebouw.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt, neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit doet u via 071‑4083100 of info@odwh.nl. Wij verzoeken u hierbij het zaaknummer te noemen: 2022-014823