Ontwerpbesluit omgevingsvergunning, Loosterweg 57/57a, 2215TM Voorhout, het slopen van de bestaande bedrijfsbebouwing en bouw nieuwe bedrijfsbebouwing, het wijzigen van het gebruik van de bedrijfswoning naar een plattelandswoning. Kenmerk Z2024-00000985.

donderdag 18 juli 2024

Het ontwerpbesluit voor Loosterweg 57-57A, Voorhout - het slopen van de bestaande bedrijfsbebouwing en bouw nieuwe bedrijfsbebouwing, het wijzigen van het gebruik van de bedrijfswoning naar een plattelandswoning en alle daarbij behorende stukken liggen vanaf 18 juli 2024 ter inzage.

Bent u hetniet eens bent met hetontwerpbesluit?Kijk hieronder hoe u dan zienswijzen kunt indienen.

De ontwerp-omgevingsvergunning ligt vanaf 18 juli 2024 gedurende zes weken ter inzage.

U kunt de ontwerp-omgevingsvergunning inzien op het gemeentehuis.

Binnen de termijn, dat de ontwerp-omgevingsvergunning ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente via emailadres: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.

Openbaar

Wanneer u een zienswijze indient, dan kan iedereen deze zienswijze inzien. Uw zienswijze wordt niet geanonimiseerd.

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen via 14-0252 of via de email: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.