Voorontwerpbestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ ter inzage

woensdag 18 mei 2022

Voorontwerpbestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ ter inzage

Burgemeester en wethouders maken bekend dat het voorontwerpbestemmingsplan ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ ter inzage ligt.

Toelichting op het voorontwerpbestemmingsplan

De locatie Vinkenbaan 2-4 ligt in het buitengebied van Warmond. Op deze locatie staat een glastuinbouwbedrijf met bedrijfswoning. Het bestemmingsplan Vinkenbaan 2-4 gaat uit van het slopen van het glastuinbouwbedrijf, het bouwen van drie GOM-woningen en het omzetten van de bedrijfswoning naar burgerwoning.

Het voorontwerpbestemmingsplan ligt vanaf donderdag 19 mei 2022 tot en met woensdag 29 juni 2022 ter inzage.

Inzien van het voorontwerpbestemmingsplan

Een exemplaar van het voorontwerpbestemmingsplan is in te zien in het gemeentekantoor, Wilhelminalaan 25 te Sassenheim.

De digitale versie van het voorontwerpbestemmingsplan kunt u inzien op de landelijke voorziening www.ruimtelijkeplannen.nl. Op www.teylingen.nl onder ‘inwoners en ondernemers’ – ‘Bouwen en Wonen’ – ‘Bestemmingsplannen’- ‘Ter inzage’ – ‘Vinkenbaan 2-4, Warmond’ vindt u een directe link naar het digitale voorontwerpbestemmingsplan.

(N.B. Indien er verschillen zijn tussen de analoge en digitale versie, is op grond van artikel 1.2.3. van het Besluit ruimtelijke ordening de digitale versie beslissend.)

Inspraakmogelijkheden

Gedurende de termijn van terinzagelegging is er voor ingezetenen en voor in de gemeente belanghebbende natuurlijke of rechtspersonen, de mogelijkheid om hun inspraakreactie schriftelijk of mondeling kenbaar te maken aan burgemeester en wethouders van de gemeente Teylingen, Postbus 149, 2215 ZJ, Voorhout. U kunt uw inspraakreactie ook indienen via e-mailadres: gemeente@teylingen.nl

Heeft u vragen? Neemt u gerust contact opnemen met Ron van der Geest van de afdeling Ruimte via 14 0252.