Klacht indienen
Op deze pagina
- U kunt een klacht indienen als u ontevreden bent over een medewerker of bestuurder
- U kunt uw klacht online of schriftelijk indienen
- Het is niet mogelijk uw klacht via de mail in te dienen
Let op: gebruik de groene knop ‘online indienen’ alleen voor een klacht over een medewerker of bestuurder. Als u een klacht of melding heeft over de openbare ruimte (scheef paaltje, kapotte stoeptegel, hondenpoep, zwerfvuil of parkeeroverlast), meldt u dit via Fixi.
Dien uw klacht in binnen 12 maanden ná het voorval
Dien uw klacht online in, of dien schriftelijk een klacht in bij:
- Gemeente Teylingen
- T.a.v. klachtencoördinator
- Postbus 149
- 2215 ZJ Voorhout
Schriftelijke klacht indienen
Dien uw klacht schriftelijk in en richt die aan: de burgemeester, het college van burgemeester en wethouders of de gemeenteraad.
In uw brief zet u:
- uw klacht
- de datum waarop u de brief schreef
- uw naam en adres
- uw handtekening
- kopieën van eventuele belangrijke stukken
- Uw (schriftelijke) klacht moet in het Nederlands zijn opgesteld
- In de ontvangstbevestiging leest u over het verdere verloop van de procedure (onder andere de termijnen die in acht genomen worden en wie uw klacht behandelt)
- Als de gemeente uw klacht niet in behandeling neemt omdat deze niet voldoet aan de voorwaarden, dan stelt ze u hier binnen 4 weken na ontvangst van uw klacht van op de hoogte